duminică, 6 ianuarie 2008

Super-concurs 2008 blockbuster movies

Salutare cinefililor...
Care credeti ca va fi blockbuster-ul anului 2008?
Astept comentariile voastre...
Observatie IMPORTANTA: In topicul acesta nu vorbim in principal despre calitatea filmelor. Este evident ca filmele comerciale au cele mai mari sanse sa devina blockbustere, insa mai sunt si exceptii pe gustul criticilor si recompensate cu destule premii Oscar si nu numai...In definitiv calitatea pur artistica a unui film nu este garantata nici de obtinerea acestor premii. Sunt nenumarate exemple pro si contra in istorie. Pentru cine stie cum se aleg filmele nominalizate la Oscar si cum pot ramane unele care merita din plin pe dinafara, are idee despre ce vorbesc... Dar sa nu ne indepartam de la titlul topicului... De gustibus non disputandum...

Tocmai mi-a venit o idee :)
Ce ati zice sa facem un SUPER-CONCURS? :) Fiecare alege 10 filme care vor avea premiera in US in 2008 (01.01.2008-31.12.2008) si cine va avea cele mai mari incasari totale pe anul 2008 (rezultatele din US doar, nu la nivel global) cu filmele alese, pana pe 28.02.2009 cand vom trage linia (nu de alta, dar vor fi cateva filme care vor avea premiera la sfarsitul lunii decembrie - si sa aiba timp sa ruleze macar 8 saptamani, sa poata face cam 95-97% din incasarile finale), este declarat castigator. Cu cat mai multi inscrisi, cu atat mai interesant va fi concursul ;)

Voi tine eu centralizarea, daca tot am avut ideea, iar rezultatele din Box Office le vom centraliza de pe site-ul acesta (care va fi functional cu primul weekend din 2008).
Ramane ca doritorii sa posteze aici optiunile lor (cele 10 norocoase) si eu sa le centralizez pana pe data de 17.01.2008 inclusiv.
Cateva optiuni le puteti vedea aici.

Recapitulare reguli:
1. 10 filme alese, nu mai multe si nici mai putine;
2. odata alese NU se mai pot schimba; daca ai nesansa sa se reprogrameze pe 2009, asta e, ghinionul tau; ATENTIE la filmele care au premiera stabilita acum in luna decembrie anul viitor (inca nu s-a incheiat greva scenaristilor...);
3. filmele trebuie sa aiba premiera in anul 2008 in US: 01.01.2008 - 31.12.2008;
4. centralizarea datelor se va face cu incasarile pe care filmele eligibile (vezi punctul 3 de mai sus) le vor avea in US pana pe 28.02.2009, pentru ca si cele lansate in decembrie sa aiba sansa lor;
5. data limita de inscriere: 17.01.2008, cu o zi inainte de lansarea primului potential blockbuster "Cloverfield"...;
6. castigatorul va fi stabilit pe data de 01.03.2009;
7. datele le voi centraliza eu de pe site-ul acesta (care va fi functional cu primul weekend din 2008).
Astept comentarii, propuneri, sugestii...

PS: alegerile mele sunt urmatoarele:

Un comentariu:

Cristian Anghelache spunea...

Salut Marius!
Vreau sa-ti spun ca a fost chiar spooky... De abia publicasem articolul cu Reign Over Me... si faceam un comentariu... iar cand i-am dat publicare comentariu... tu facusesi deja un comentariu ...wow!... asta da promptitudine... :) ...chiar am ramas socat... Singura explicatie care am gasit-o, este ca l-ai setat (pe blogger...) sa te anunte de fiecare data cand apare un articol nou... keep it up!... ;)
PS: Multumesc pentru recomandare, si am vazut si Cashback... (tot la recomandarea ta) ...tot cu scoala de arta, iti recomand si eu Art School Confidential ...enjoy!...